YOKOHAMA AVS DB SUPER E-SPEC

AVS dB Super E-spec – Nowy wymiar komfortu

"dB" (decybel) jest powszechnie znaną jednostką natężenia hałasu. Zapożyczony do oznaczenia linii produktowej komfortowych opon AVS Yokohama oznacza wyjątkowy produkt w klasie opon komfortowych.

AVS dB zapewnia ciszę wewnątrz samochodu przez cały okres użytkowania opony.

  • Przełomowa technologia zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa – unikatowa mieszanka Super Nano-Power Rubber (SNPR), opracowana na bazie oleju pomarańczowego, naturalnej gumy i innych kluczowych składników, jest czynnikiem zapewniającym oponie dB Super E-Spec niskie opory toczenia, zmniejszając zużycie paliwa, z korzyściami dla portfela i środowiska.
  • Doskonała trakcja na suchych/mokrych nawierzchniach – mieszanka Super Nano-Power Rubber firmy YOKOHAMA pracuje w dwu trybach — stabilnym (jazda na wprost) oraz aktywnym (pokonywanie zakrętów i hamowanie), bez kompromisów w zakresie przyczepności i oporów toczenia. W trybie stabilnym, gdy wytwarzanie ciepła jest stałe, mieszanka pracuje w kierunku zapewnienia zmniejszonych oporów toczenia. W trybie aktywnym dzięki właściwościom oleju pomarańczowego wytwarzane jest szybko ciepło, zapewniając lepsze przyczepność. Cztery obwodowe rowki zapewniają szybkie odprowadzanie wody z obszaru bieżnika, skutkujące doskonałą trakcją na mokrej nawierzchni. Żebro stabilizujące z bliźniaczą szyną utrzymuje z kolei kontakt z nawierzchnią, zwiększając stabilność boczną i równomierność zużycia.
  • Zaprojektowana w celu uzyskania wysokich osiągów – zaawansowane lekkie wyłożenie wewnętrzne zapewnia doskonałe zatrzymywanie powietrza, ważąc przy tym dużo mniej niż konwencjonalne wyłożenie butylowe. Lżejsze opony o mniejszych oporach toczenia i zatrzymujące powietrze to mniej wizyt przy pompie.
  • Bardzo ciche zachowanie na drodze – pięciostopniowe bloki bieżnika mają budowę schodkową, umożliwiającą obniżenie hałasu pochodzącego z wzoru do niewiarygodnie niskiego poziomu. Zmienne rowki wzdłużne bieżnika dzielą żebra bieżnika na 144 małe bloki, zwiększając kontakt z nawierzchnią i zmniejszając hałas wytwarzany przez bieżnik. Odchylająca dźwięk ściana boczna zmniejsza hałas pochodzący z nawierzchni, wytwarzając drgania o innej częstotliwości niż samochód.

(źródło: informacje producenta)