YOKOHAMA PARADA SPEC-X PA01

"PARADA" definiuje tuningowe standardy osiągów, przekraczając oczekiwania względem osiągów i wyglądu. "PARADA" podnosi poprzeczkę najlepszych osiągów oferowanych ulicznym tunerom.

  • Masywne diagonalne bloki bieżnika – z opisanymi funkcjami wiążą się masywne diagonalne bloki bieżnika opony PARADA. Zostały one zaprojektowane specjalnie w celu maksymalizacji przyczepności przez umieszczenie większej ilości gumy tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna — na drogę.
  • Spiralne długie rowki – kąt spiralnych długich rowków i ich wyróżniający się kształt (litery S) sprawiają, że woda jest efektywnie odprowadzana, poprawiając trakcję na mokrej nawierzchni. Zmienna głębokość bieżnika opony PARADA zwiększa stabilność sąsiadujących ze sobą bloków gwintu, poprawiając prowadzenie.
  • Bark bieżnika o niskiej liczbie luk – bark bieżnika opony PARADA o bardzo niskiej liczbie luk poprawia stabilność pojazdu. Ta innowacyjna konstrukcja zmniejsza obszar bieżnika na barku bieżnika i zwiększa kontakt gumy z nawierzchnią. Skutkuje to zauważalnym zwężeniem zakrętów przy mniejszym skręcaniu bieżnika.
  • Pasek ochronny obręczy – wszystkie opony PARADA są wyposażone w skonstruowany przez firmę YOKOHAMA pasek ochronny obręczy, zwiększający ochronę przez zacieraniem się drogich kół na krawężnikach.
  • Wzmocnione krótsze ściany boczne – we wszystkich oponach PARADA zastosowano wzmocnioną konstrukcję ścian bocznych. Firma YOKOHAMA stworzyła nowy kord osłony i wzmocnienie konstrukcji masy gumowej, umożliwiające przenoszenie większego obciążenia. Ponadto poprawiono reakcję na układ kierowniczy.

(źródło: informacje producenta)