FIRST STOP TOUR

  • Bezpieczeństwo na suchej nawierzchni.

Byłbyś zadziwiony technologią zastosowaną w First Stop Tour. Na przykład, opona posiada lepszą przyczepność podczas pokonywania zakrętów tylko dlatego że jej barki pozostają sztywne podczas zakręcania. Tak więc, nie są konieczne tak duże rowki, które zwiększają głośność opony i przyśpieszają jej zużycie. Kolejny patent poprawia przyczepność w jeździe na wprost. Specjalny kształt klocków bieżnika w jego centralnej części poprawia szybkość hamowania i przyśpieszania . 
 

  • Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni.

Nic tak nie zmniejsza przyczepności jak woda. I to dlatego najlepsze opony „na wodę” usuwają ją najszybciej: cel to uzyskanie rodzaju sztucznej suchej powierzchni pod bieżnikiem przy każdym obrocie koła. „Wodna” rzeźba bieżnika opony First Stop Tour to skomplikowana sieć rowków. Te rowki wykorzystują energię wytworzoną przez obracające się koło do wyrzucenia wody poza obszar kontaktu bieżnika z podłożem, dając Tobie tym samym pełną kontrolę nad pojazdem. W ten sposób zostało zredukowane ryzyko poślizgu czy nawet hydroplannigu.

(źródło: informacje producenta)